Prezentare generală

Politica noastră de rambursare și returnare durează 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la achiziție, nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb.

Pentru a fi eligibil pentru retur, articolul dumneavoastră trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.

Mai multe tipuri de bunuri sunt scutite de returnare. Bunurile perisabile precum alimente, flori, ziare sau reviste nu pot fi returnate. De asemenea, nu acceptăm produse care sunt bunuri intime sau sanitare, materiale periculoase sau lichide sau gaze inflamabile.

Articole suplimentare care nu pot fi returnate:

In conformitate cu Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Clientul are urmaroarele drepturi si obligatii referitoare la retragerea din contractul incheiat la distanta:

Clientul are dreptul ca, inainte de expirarea perioadei de retragere, sa se retraga din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de client.

In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47): pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte. Tinand cont de acest aspect, dispozitivele ce prezinta mai mult de 1 ora timp de convorbire inregistrat nu se pot returna. In cazul in care se constata ca produsul returnat a fost utilizat mai mult de o ora, timp mai mult decat suficient pentru probe si verificari, acesta va fi returnat clientului pe cheltuiala acestuia.

Clientul se obliga sa returneze doar acele produse care sunt in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. Pentru dispozitivele care sunt returnate in alta stare decat cea initiala, se poate percepe o taxa pentru readucerea sa la stadiul in l-ai primit. Aceasta taxa variaza intre 20 si 200 lei, in functie de operatiunile ce trebuiesc efectuate. Pentru a evita aceasta taxa, te rugam sa trimiti produsul exact asa cum l-ai primit, cu toate sigiliile si tiplele intacte, cu toate accesoriile comandate (baterii, cartela SIM, incarcator, etc), cu parolele sau eventuale coduri dezactivate, cu memoria interna goala. Pentru acele dispozitive pentru care este necesara interventie software pentru readucerea la starea initiala, se percepe o taxa de 50 de lei ce va fi retinuta din suma totala.

Conform art.16 (e) din OUG 34/2014, sunt exceptate de la retur din motive de igiena castile intra auriculare. Castile de copiat NU SE POT RETURNA! In cazul in care doresti sa returnezi un sistem de copiat ce are in componenta o casca se va retine din valoarea totala contravaloarea castii (130 lei) si se va returna doar contravaloarea dispozitivului de copiat. De asemenea, conform art.16 (c) din OUG 34/2014, sunt exceptate de la retur produsele realizate pe baza de comanda.

    Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare.

    Rambursări

    Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.

    Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei inițiale de plată, într-un anumit număr de zile.

    Rambursări întârziate sau lipsă

    Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar.

    Apoi contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este publicată oficial.

    Apoi contactați banca dvs. Există adesea un anumit timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.

    Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la contact@casca-decopiat.ro sau la numarul de telefon 0742650939.

    Articole de vânzare

    Numai articolele cu preț obișnuit pot fi rambursate. Articolele de vânzare nu pot fi rambursate .

    Schimburile

    Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să îl schimbați cu același articol, trimiteți-ne un e-mail la contact@casca-decopiat.ro și trimiteți articolul dvs. la: {physical address}.

    Livrare & Returnare

    Pentru a vă returna produsul, trebuie să ne contactati prin e-mail contact@casca-decopiat.ro sau la numarul de telefon 0742650939.

    Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea articolului. Costurile de transport sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.

    În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia.

    Dacă returnați articole mai scumpe, vă recomandăm să utilizați un serviciu de expediere urmăribil sau să cumpărați o asigurare de transport. Nu vă garantăm că vom primi articolul returnat.

    Aveti nevoie de ajutor?

    Contactați-ne la contact@casca-decopiat.ro pentru întrebări legate de rambursări și returnări.